Monday 14 April 2014

Menegangkan Payudara dengan selamat l berkesan l malah dapat extra lagi

Salam semua...
Entry kali nih nak cerita pasal satu produk yang sangat hot abad ini. Agak2 penah dengar tak nama kolagen...erm, sure la kan...sapa yg tak penah dengar nama kolagen...lagi2 wanita...mmg cukup sinonim...maklum saja la...umur semakin bertambah, tetapi kolagen dlm badan semakin berkurangan...tuh yg terkeluar ayat " Eh, dah tak bergetah lagi la..." adoii risau nih...nnti suami mesti komplen...muka tang tuh dah tak berseri...bila dah beranak pinak, tang nasi lemak 50 sen plak dah tak semenarik dulu...silap2 jadi nasi lemak 50 basi...opppsss!!!

So, entry kali nih ayu nak share pasal Collagen Powder Shaklee...agak2 korang penah tengok tak collagen powder nih? Meh tengok gambar kat bawah nih...

 Inilah collagen powder shaklee...

Terdapat banyak sangat kelebihan collagen powder nih tau..so, kat sini ayu akan terangkan sedikit secara ringkas tentang collagen powder yg sangat hot ini :)

Apa itu Collagen Powder Shaklee (CPS) ?
CPS merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.



Apa bahan utama Collagen Powder Shaklee (CPS) ?
Terdapat tujuh (7) bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.



Apa rasa Collagen Powder Shaklee (CPS)?
Tidak seperti collagen yang lain yang ada di pasaran, CPS ini tidak berbau hanyir dan ianya juga mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran korang. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. Saya suka minum bersama orange juice sebab kandungan vitamin C dalam orange juice boleh membantu penghasilan collagen lebih pada badan kita dan pembinaan semula struktur kulit menjadi lebih baik dan cepat, pantas dengan selamat. Pengambilan collagen ini sebaik-baiknya pada waktu malam sebelum tidur. Sehari satu paket sahaja tau.



Apa manfaat lain pengambilan Collagen Powder Shaklee (CPS) ?
CPS juga lebih dikenali dengan ALL IN ONE SUPPLEMENT istimewa untuk wanita mahupun lelaki tau...but for sure fungsinya berpadanan dengan keperluan badan dan jantina kita...so dont worry for u guys out there yang nak try this CPS okay :)

ALL IN ONE :
1. Anti Penuaan
2. Mengembalikan keanjalan kulit
3. Melembapkan kulit 
4. Meningkatkan pergerakan sendi dan kekuatan tulang
5. Menyuburkan rambut dan mengelakkan rambut gugur
6. Mencerahkan kulit
7. MENEGANGKAN DAN MENGANJALKAN PAYUDARA

ha...nampak tak yg no 7 tuh...jadinya, pada sesiapa yang rasa nak tegangkan payudara boleh la mencuba CPS nih...tak rugi you...bukan setakat no 7 sahaja malah no 1 hingga 6 pun dapat sekali tau... jadi memang sangat berbaloi...

sebelum tuh, meh kita tengok testimoni makcik nih...



Teruja tak?? so apa lagi...alah membeli menang memakai...dan jangan lupa juga pada 5 asas untuk cantik okay..boleh refer kat link nih...sila jangan malu2 untuk klik link bawah ini :)
http://theoriginvitamin.blogspot.com/2014/04/impikan-tubuh-yang-seksi-bak-jeniper.html

Berapa harga CPS nih??? 
Boleh PM / Whatsapp Ayu okay di talian 0123366502

** Kepada yang berminat nak join ahli pun boleh juga. Sangat2 dialu2kan. Yuran Ahli hanya RM75 sahaja. Kelebihan UTAMA jadi ahli, boleh dapat harga ahli. Lagi berbaloi boleh dapat bonus dengan setiap pembelian untuk kegunaan sendiri, kawan-kawan, keluarga & sebagainya. Whatsapp Ayu untuk penerangan yang lebih tepat. **

 


No comments:

Post a Comment